حرف دل

حرف دل

 چه دنیای عجیبی است

همه میگویند،حرف دلت را بزن

اما هر وقت حرف دلم را زدم ، دل همه را زدم !

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

همه چیز را می توان حاشا کرد،

جز عطری که او بر زندگیت جا گذاشته است... 

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

 

صدایم کن…

I love all the stars in the sky, but they are

nothing compared to the ones in your eyes



من تمام ستاره های آسمون رو دوست دارم ولی

اونا در مقایسه با ستاره ای که در چشمان تو

میدرخشه هیچند !

اگر گریــه نمیکنـــم فکــر نکن از سنگـــــم !

مــن مـــــرد هستم ...

تنهـاییــ قـدم زدنم از گریـه کردنـ دردنـاکــــ تـــر استـــ .

 
اگر گناه وزن داشت

هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد

تو از کوله بار سنگین خویش ناله می کردی…

و من شاید کمر شکسته ترین بودم



دکـتــر عـلـي شــريعـتـي

تنهایی ...

چیزهای زیادی به انسان می‌آموزد

اما تو نرو

بگذار من نادان بمانم ...!

 



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت15:31---7 خرداد 1392
سلــــــــــــاموبلاگت عالیه،به منم یه سری بزن و خوشحالم کن.راستی من لینکت کردم تو هم منو بلینک

باران عشق...
ساعت11:41---3 خرداد 1392
گاهي اوقات دلم واسه \" دلم \" مي سوزه ...



براي تمام نامردي هايي كه در حقش ميشه و



هيزم شكن هاي متظاهري كه به آتيشش ميكشن ...



واسه ي همه ي اين بي پناهياش دلم مي سوزه



اي كاش يه آنتي ويروس هم واسه اين بي زبون مي ساختن



كه با اولين ويروس محبت يا عشق سريع هنگ نكنه



كاش ميشد اين آواره ي مجنون رو مسلح كرد ...



سخته ... همه ي اين حرفا سخته ...



اونقدر بهش گرما رسيد كه سرما زده شد و مُرد



حالا يخ بسته ... شده يه دل يخي ...


باران عشق...
ساعت11:36---3 خرداد 1392
بي تو اينجا نا تمام افتاده ام

پخته اي بودم که خام افتاده ام

گفته بودي تا که عاقلتر شوم

آه ، مي خواهي مگر کافر شوم

من سري دارم که مي خواهد کمند

حالتي دارم که محتاجم به بند

کاشکي در گردنم زنجير بود

کاشکي دست تو دامنگيربود

من جهان را زير وبالا کرده ام

عشق خود را در تــــــو پيدا کرده ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, ] [ 8:35 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]